poniedziałek, 13 czerwca 2016

GRAY DRESS | secret garden

Hey!
W końcu mogę powiedzieć, że już zakończyłam naukę w tym roku szkolnym! Jutro wyjeżdżam nad morze, a pogoda była cudowna... aż do dziś. Dzień zaczął się deszczem i ciemnymi chmurami, a tego nienawidzę. Bardzo bym chciała (oczywiście nie tylko ja) aby nad morzem pojawiło się słońce!

Na szczęście wczoraj pogoda pozwoliła na zrobienie zdjęć w ciekawym zresztą tle, więc jak tu nie korzystać? Jeśli chodzi o zestawy na cieplejsze dni-ten jest jednym z ulubionych. Szara sukienka zachwyca mnie swoją prostotą (i mini golfem, które uwielbiam ;D) a kurtka jeansowa jest nieodłącznym elementem w mojej szafie. Do tego niezastąpione reeboki, "kocie" okulary i śliczny choker ametyst!





Co sądzicie o zdjęciach i stylizacji?
Do zobaczenia za tydzień ;)

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu, świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam z prawie Gdańska....i tu pogoda równiez okropna, niestety/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypadu nad morze! Ja tam zawitam dopiero jakoś w połowie lipca:(
    Stylizacja super, niby prosta, ale to właśnie ta prostota zachwyca:)
    http://littlecarmenxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj uwielbiam właśnie połączenie lekkiej szarości, jeansu i białych butów :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz!
    Miłego wypadu nad morze :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają właśnie reeboki z taką sukienką. świetnie wyglądasz ;D
    http://magdelblog.blogspot.com/2016/06/konkurs-wygraj-recznie-robiona-bizuterie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Omg jaka piękna stylizacja. Uwielbiam kurtki z jeansu .

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  9. To drugie zdjęcie jest przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę, mam nadzieję, że mimo wszystko pogoda będzie dopisywać! Ja także już skończyłam z nauką w tym roku szkolnym i czuję się wolna. :) Sukienka jest naprawdę śliczna, a w dodatku z tą kurtką wygląda cudnie! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia świetne, jak i stylizacja. Mega podoba mi się połączenie jeansowej kurtki i szarej sukienki. :D Pozdrawiam

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka, sama mam zamiar kupić te reeboki

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, zdjęcia też świetne <3 mega podoba mi się ta sukienka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń