sobota, 14 maja 2016

Pink & nude and MAYUM bag

Hey!

W końcu stylizacja, tęskniłam strasznie!
Pogoda przez cały tydzień była cudowna, a z nią mam na wszystko chęci. Mam nadzieję, że taka pogoda już pozostanie, bo jestem jej wielką fanką.

Stylizacja składa się z moich totalnych must have i powiem szczerze, że jest jedną z moich ulubionych. Na głowie oczywiście ulubiona czapka z daszkiem, koszulka jest w moim ulubionym kolorze- pudrowym różu, do tego kurtka w kolorze nude. Sama nie wiem gdzie ją znalazłam, lecz od razu stała się moją ulubioną przez swój bomberkowy krój. Jeansy z naszywkami i dziurami ze Stradivariusa to moja miłość, są niezwykle wygodne i to chyba mojeje ulubione spodniami (mój post o jeansach) Jeśli chodzi o buty ubrałam moje ukochane i najwygodniejsze reeboki w których mogłabym chodzić godzinami!

Moim zdaniem główną rolę odgrywa tej stylizacji torba, którą uszyłam i pomalowałam sama, według swojego projektu. Mimo, że nie jest idealna, to jesto moja! Torba zdecydowanie łączy to co lubię (koty, japońskie, tumbler'owe napisy i eko-torby haha )



 Jak podobają wam się zdjęcia i torba? Jestem bardzo ciekawa!
Lubicie kolory jakie mam na sobie?
Zapraszam na mojego instagrama! - klik
Do zobaczenia :)

31 komentarzy:

  1. Zdjęcia mojego autorstwa hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, codzienna stylizacja. Spodnie skradły mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja w moich ulubionych kolorach! Super spodnie i czapka :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, z czego zrobiłaś tą torbę?
    Wygląda naprawdę świetnie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, kurtka najlepsza!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem na TAAAK! Śliczna stylizacja, spodnie mi się mega podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja, torba tez :D/Karolina


    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie :) Bardzo fajna stylizacja ^^

    http://czarnykapturekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna czapeczka :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w spodniach ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post! Świetnie to wygląda ! Może zaobserwujemy? :)
    zapraszam też do mnie:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny outfit ♥
    http://alwayswithclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja poszukuję swoich idealnych, porwanych jeansów :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodnie są tak idealne <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Strasznie podoba mi się połączenie jakie pokazałaś :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie stworzona stylizacja i świetna czapka z daszkiem *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialnie wyglądasz! Świetna czapka i spodnie! :)

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super czapka i genialne spodnie! :3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wyglądasz, a torba dobrze Ci wyszła! Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się stylizacja, a szczególnie spodnie i torba :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. a mnie zdecydowanie najbardziej podoba się torebka materiałowa, jest absolutnie świetna. :) poza tym fajne spodnie, te ze Stradivariusa są naprawdę dobrej jakości i bardzo dobrze się je nosi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba świetna, ale kolor czapki podbił moje serce! Uwielbiam takie odcienie różu ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku genialna stylizacja. Całkiem w moim stylu mimo że wolę ciemne kolory ♡♡

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit 👌

    OdpowiedzUsuń