czwartek, 28 kwietnia 2016

Jeans Inspiration

Jeansy już od wielu, wielu lat w naszych szafach, a ich historia sięga już XIX wieku. Początkowo noszone przez żeglarzy , potem w latach 1930-1940, wraz z modą na western, jeansy zdobyły ekrany, a w latach 40 i 50 Wśród młodzieży były one niezwykle popularne. Era hippisów wprowadziła spodnie z rozszerzanymi nogawkami, kolorowe hafty i aplikacje. Lata 80. to apogeum jeansowej popularności – szyto już nie tylko spodnie, ale i koszule, spódnice, kamizelki, kurtki. Jeansowe ubrania są noszone przez nas do dziś. Jeansy, zawsze były, są i będą nieodłączną częścią garderoby większości z nas a każdy ma choć jedną parę. 

W tym sezonie znów powracają dzwony, naszywki i przetarcia, jeansy o długości 7/8, poszarpane nogawki oraz kroje typu kroje typu "mom jeans" czy "boyfriend" . Samych odcieni są setki, a chodząc po sklepach, czy szukając w internecie na pewno znajdziecie parę idealną!




Gdzie znajdziesz?


To propozycje, które najbardziej wpadły mi w oko, koniecznie dajcie znać które podobają wam się najbardziej!
Jak spodobał wam się post?

Do zobaczenia!

13 komentarzy:

  1. Świetnie inspiracje, ja najbardziej lubię czarne rurki. A teraz poszukuję takich czzarnych z delikatnymi dziurami na kolanach ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podobają mi się takie jeansowe wariacje, jednak do mnie samej jedyne co to rurki pasują, bojak mierze inne (np. boyfriend) to wygladam jak w worku i żle się w nich czuje. Ale jak najbardziej jestem na TAAK !

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam boyfriendy ❤ świetne inspiracje, jeansy to najlepsze spodnie!Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona twoim pomysłem na zrobienie tego posta. Jest genialny. Świetnie się go czytało, a przy okazji wyciągnęło kilka fajnych informacji o jeansach. Już obserwuję!

    Zapraszam do mnie
    nativefashionjudge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie inspiracje ! Mi strasznie podobają się mom/boyfriend jeans i najlepiej do nich jakieś super DIY !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się dżinsowe kurtki oraz spodnice :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. z wielką chęcią pożarłabym każde z tych dżinsów, w szczególności te z naszywkami!
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpadłam tu przeglądając komentarze z mojego bloga i powiem Ci, że od dzisiaj kibicuję Ci serdecznie, abyś nie przestała się interesować blogowaniem i żeby to, co robisz dawało Ci jak najwięcej energii. Trzymam kciuki ♥
    THE PRETTY FRECKLES

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jeansy! Bardzo często wybieram je do sportowych i eleganckich stylizacji :))
    Pozdrawiam,
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim ideałem są czarne rurki z wysokim stanem oraz poprzecierane jasne szorty.
    Wiesz, że Twój blog to jedyny w tym stylu, który obserwuje? Jest wspaniały! <3
    Trzymaj się Mała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeansy to u mnie podstawa w szafie. Uwielbiam te najprostsze, bez dodatków, ze zwężonymi nogawkami. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń