poniedziałek, 29 lutego 2016

5 rzeczy, które powinnaś mieć w swojej szafie

Hey!

Dzisiejszym postem chciałabym zacząć modowo-ubraniową serię na blogu. Prawdę mówiąc, wiele zależy od was i tego, jak odbierzecie dzisiejszy post. Jeśli zaciekawi was, napiszcie o tym koniecznie w komentarzu :). Ja mam już naprawdę wiele pomysłów i myślę, że będzie to fajne urozmaicenie dla bloga. Zapraszam was jeszcze na mojego snapchata  mayamaaay gdzie w czwartek planuję nagrywać relację z ważnego dla mnie koncertu!

Dziś, o pięciu rzeczach, które powinnaś mieć w szafie. Dlaczego? Ponieważ moim zdaniem są to absolutne klasyki, które na pewno Ci się przydadzą i nie będą leżały bezczynnie w szafie. Jeśli ich nie masz, zastanów się, czy nie byłoby warto ich kupić, bo naprawdę ratują czasem życie!

Czarne spodnie
Zdecydowanie must have! Ja najczęściej chodzę w rurkach, więc takie właśnie najbardziej polecam, lecz jeśli trend dzwonów czy boyfriendów przypadł Ci do gustu, dlaczego nie! Bez czarnych spodni już nie mogę się obyć. Pasują do wszystkiego i myślę, że moda na nie szybko nie minie, więc warto zaopatrzyć się w porządną parę. Możecie znaleźć je praktycznie w każdej sieciówce, lecz przed ich zakupem warto poczytać opinie w internecie, czy po dłuższym noszeniu np. się nie ścierają.


Czarny i biały t-shirt
Chyba każdy je nosi! Są świetne zarówno do biało- czarnych stylizacji lub założone pod coś. Gładki bawełniany t-shirt jest czymś, co w mojej szafie występuje w milionach, gdyż uwielbiam je nosić. 
Ich cena jest zazwyczaj niska, możemy też spotkać je w każdej sieciówce i w różnych krojach.


Bluza z kapturem

Podobnie jak t-shirty bluzy zakładane przez głowę występują u mnie w wielu egzemplarzach. Warto je mieć, ponieważ po pierwsze są bardzo ciepłe i wygodne, a po drugie -zawsze, gdy nie mamy co na siebie włożyć, wystarczy bluza z kapturem, ciemne spodnie i strój gotowy! Luźne bluzy tej wiosny będą również bardzo modne, więc warto zaopatrzyć się w taką. Świetne propozycje znajdziecie w różnych sklepach internetowych.


Wygodne buty
Moim zdaniem lepiej jest mieć  parę wygodnych butów, niż kilka takich, które obcierają i nie chodzi się w nich dobrze. Jeśli kupicie fajne buty, będziecie na pewno zadowoleni i nawet po całym dniu chodzenia nadal będziecie się w nich dobrze czuć! Moi ulubieńcy to zdecydowanie adidasy. Wiele osób poleca też converse czy  new balance, więc warto przymierzyć !


 Wizytowy zestaw
 Nieważne, czy wizytowo musicie ubierać się rzadziej, czy częściej taki zestaw warto mieć ułożony. Osoby w  wieku szkolnym kilka razy w roku obowiązkowo muszą być ubrane na wizytowo, czyli inaczej biało-czarno. Wtedy założenie zestawu składającego się z białej koszuli, spódniczki, wizytowych spodni, czy czarnej sukienki ułatwia sprawę. 


Jak podobał wam się dzisiejszy post?
Napiszcie koniecznie, co wy musicie mieć zawsze w swojej szafie i czy macie rzeczy, jakie dziś pokazałam!
Do zobaczenia.

34 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, wszystkie rzeczy obecne są też i w mojej szafie.
    Ostatnio bardzo pokochałam bluzy z kapturem :D
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje. Ja uważam jednak, że każdy jest inny i dla Ciebie może to są klasyki ale jeśli ktoś ma zupełnie inny styl i np chodzi ubrany cały czas w przeróżne kolory to czarny t-shirt mu się raczej nie przyda. :)

    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarne rurki to na pewno must have :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mam ;) super post ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi brakuje jeszcze wygodnych butów, ale na wiosnę to nadrobię :)
    Bardzo fajny post :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W zupełności się z Tobą zgadzam ale ja dodałabym jeszcze klasyczne czarne szpilki :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie czarne rurki<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fluxy rządzą! <3 :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł na posta, obserwuję i czekam na więcej :)
    ja wlasnie jestem zwolenniczką conversów, uwielbiam, bo to jedne z niewielu butów które mają półówki w rozmiarze np 36,5 :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z Adidasa przerzucam się właśnie na NB:
    https://www.mivo.pl/product-pol-20452-Lifestyle-996-Fioletowe-Zamszowe-Sportowe-Damskie-WR996GG.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że bardzo lubisz czerń i biel. :) W mojej szafie to wszystko się znajduje, chociaż sportowy buty biorę tylko na siłownie, a bluzy z kapturem nie lubię! Noszę ją tylko kiedy jest mi naprawdę zimno.
    Zapraszam do siebie malinowe usta mariki

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie dopisałabym do tej listy eleganckie szpilki, dużą pojemną torbę i małą torebeczkę. Bluz nie noszę, więc wymieniłabym je na jakieś swetrzysko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzę z kapturem zamieniłabym na sweter :) koniecznie dodała szpilki, czarną pojemną torebkę i żakiet :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarne rurki i basicowe t-shirty to zdecydowany klasyk ;) Ja kocham takie proste zestawienia!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwóch rzeczy mi brakuje - jak żyć?!

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dokladnie to są niezbędne rzeczy które kazda dziewczyna powinna miec w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko idealnie dobrane, hah :')
    U mnie czarne spodnie to niezbędnik nr 1!
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie ze wszystkimi twoimi must have sie zgadzam!! :)) Ja dorzuciłabym chyba jeszcze ramoneske i jeansową kurtkę ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam w szafie wszystkie twoje niezbędne typy choć przyznam, że z czarnych spodni korzystam zdecydowanie najrzadziej :) Dla mnie takim must have są jeszcze czarne balerinki/czółenka i kardigan w stonowanym kolorze, który sprawnie zastąpi np. marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się ze wszystkim :D właśnie jestem na etapie kupna czarnych spodni, bo poprzednie niestety się przetarły na tyłku i nie nadają się do użytku :/

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post! Mam wszytko oprócz czarnego t-shirtu. Bardzo fajny model butów :) Ja polecam air maxy!
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  23. takie typy posiadam :D także jest ok ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię tego typu wpisy, bo od niedawna jestem na etapie czyszczenia swojej szafy..

    OdpowiedzUsuń
  25. oo tak<3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam wszystko co pokazałaś :)Ciekawy pomysł na posta.


    OdpowiedzUsuń
  27. Szczerze powiem że mam wszystkie z wymienionych tu rzeczy :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam wszystkie rzeczy w mojej szafie o których wspomniałaś, oprócz bluzy z kapturem. Bardzo fajny post :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń