czwartek, 28 stycznia 2016

Czym jest bycie oryginalnym?

Cześć i czołem!

Zapewne każdy kiedyś zastanawiał się czym jest oryginalność i jak to osiągnąć. Duża część społeczeństwa dąży to tego, by takim być, ale dlaczego, skoro każdy z  nas jest na swój sposób oryginalny, będąc na pozór taki sam jak każdy.

Ubiór, sposób bycia, sposób pisania, czy mówienia, tworzone zdjęcia, czy filmy. Wszystko może być oryginalne.

Coś co odróżnia nas od innych ludzi, co sprawia, że jesteśmy inni i wyjątkowi i tak sie czujemy. Często tak określana jest oryginalność, lecz po co tak ciężko dążyć do bycia oryginalnym, kiedy będąc takimi jakimi jesteśmy czujemy się dobrze. Może na pierwszy rzut oka ubrani podobnie do innych, uczesani też nie inaczej, lecz oryginalni po prostu będąc sobą.

"Urodziłeś się oryginałem, nie umieraj jako kopia"

Bycie oryginalnym, moim zdaniem bardzo opiera się na byciu sobą. Jeśli czujemy się dobrze, takimi jakimi jesteśmy, to po co zmieniać się, by  na siłę być innymi od wszystkich.



Koniecznie napiszcie czym dla was jest oryginalność i co to dla was znaczy!
Do zobaczenia

21 komentarzy:

  1. dla mnie oryginalność to coraz rzadsza rzecz gdyż większość osób próbuje naśladować kogoś kim nie są.Ja już obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga.http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie oznacza to w pełni być sobą i nie podążać za innymi i ich gustem.
    Coraz mniej jest niestety takich osób. Gdzie nie spojrzymy, każdy nawet podobnie wygląda.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta czapeczka tu wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, oryginalność to bycie sobą. Śliczny kotekQ :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna czapka tak na wstępie haha.
    Dla mnie oryginalność jest możliwością wyrażenia siebie, czy to w modzie, czy to w sposobie bycia. Myślę że każdy powinien być oryginalnym przez całe swoje życie. Gdybyśmy wszyscy byli klonami świat byłby zwyczajnie nudny i paskudny. Nie wyobrażam sobie tego i mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się być oryginalna i myślę, że nie jestem niczyją kopią :D Fajne zdjęcia jak i post!
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taką samą czapke i ją uwielbiam!
    świetnie to ujęłaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam podobne zdanie, bycie oryginalnym to zaakceptowanie siebie takim jakim się jest, nie warto zmieniać się dla kogoś, warto otaczać się ludźmi, którzy nas lubią za to jacy jesteśmy naprawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie oryginalność, jest u ludzi którzy potrafią eksperymentować z modą i się tego nie bać, co jest bardzo ważne <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really love you :) Happy New Year!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/01/stussy-t-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uważam, że bycie oryginalnym to bycie sobą. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze to być sobą i mieć dystans do otoczenia. Wtedy oryginalność przychodzi sama, bo nie przejmujemy się tym, czy pasujemy do reszty społeczeństwa :D
    Obserwuje :D (i nie liczę na rewanż)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bycie oryginalnym to przede wszystkim bycie sobą, bo przecież każdy z nas jest inny! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalność jest bardzo ważna. Gdyby każdy był taki sam, świat by stał się nudny.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciężko jest mi zdefiniować oryginalność, bo coraz
    częściej występuje w tych czasach. Ludzie są do
    siebie bardzo podobni, robią to samo, kupują to samo
    między inspiracja a orygilaność jest bardzo cienka linia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś oryginalny czyli inny, wyróżniający się z tłumu - nic dodać nic ująć :D Hahah, co do postu bardzo ładnie wszytsko napisane. :)
    Ps. świetne zdjęcia :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgodze się z Tobą, a najważniejsze to być sobą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A myślałam że mój kot jest gruby... myliłam się XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mu się przytyło, haha :D

      Usuń
  20. fajne zdj :) świetny koteek *_*

    wspolna obserwacja? :) ja już obserwuje :) licze na rewanż :)))

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń