czwartek, 21 stycznia 2016

404 Ballons


Witam wszystkich feriowiczów, jak i osoby, które jeszcze na nie czekają.
Ja należę do tych "szczęśliwców" który już je mają, choć chyba wolałabym gdyby były trochę później, ale nie będę narzekać. 
Mam jeszcze do przekazania wam pewną informację! Jeśli chcielibyście bym nagrała coś na kanał, koniecznie piszcie co chcielibyście zobaczyć :)

W ubiegłą niedzielę byłam na sesji, którą zdecydowanie planowałam już długo. Myślę, że się udała i zapraszam do obejrzenia zdjęć.



Jak podobają wam się zdjęcia?
Do zobaczenia!

16 komentarzy:

  1. Też mam już ferie ! :)
    Świetne zdjęcia, pomysł z balonami genialny :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywne zdjęcia! Ja najbardziej lubię mieć ferie w środku, niestety tym razem mam na samym końcu. Ale nagroda za wytrwałość będzie słodka :D

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku juz nie mam ferii, ponieważ pracuje. Jednak bede miec taki krotki urlop zimowy, który spędzam z moim chłopakiem w Londynie u znajomych :)

    Bardzo ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczescie mam ferie, lecz zostal tylko tydzien i ubolewam bardzo, bo za chwile inni beda sie smiac i spac do 12 a ja o 6.30 bede musiala wstac :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest cudowne. Hmm co ja chciałabym zobaczyć na Yt.. Najbardziej lubię haule.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako; Alek Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Skomentuj i zaobserwuj, jeśli Ci się u mnie spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze 3 tygodnie będę musiała poczekać na ferie. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też należę do tych szczęśliwców, którzy mają teraz ferie :D Piękne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalne zdjęcia! Świetny masz szal :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ferie mam od połowy lutego, ale nie narzekam :p
    Śliczne zdjęcia, te balony mnie urzekły :D
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :) http://niezgodnekarinaasia.blogspot.com/ zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń