poniedziałek, 30 listopada 2015

Czas zacząć grudzień!

Hej!
Jak minął wam cały listopad? Ja z racji tego że jestem zmarzluchem trochę narzekałam, ale ważne, że przeżyłam!
Grudzień kojarzy mi się, jak chyba każdemu ze świętami, ale również z Vlogmas jakie bardzo lubię !
W związku z tym wpadłam na  dość ciekawy pomysł nagrywania Weekmasów, bardzo podobnych do Vlogmasów, jednak pojawiałyby się one nie codzienie, lecz raz w tygodniu i byłyby połączeniem filmików z całego tygodnia. Koniecznie dajcie znać co o tym myślicie, ponieważ już jutro pierwszy grudnia ;)


 Dziękuję za przeczytanie i cześć!


6 komentarzy:

  1. Ja rownież bardzo lubie filmiki świąteczne ;) co prawda nie nagrywam, ale oglądam chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak bardzo chętnie bym oglądała weekmasy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gajny pomysł z tym Weekmasami ;) Też jestem zmarzluchem, ale dałam radę i przeżyłam listopad bez szczególnego narzekania

    Zapraszam na smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia\!
    Weekmass byłby super|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach z profilu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, ja już tak bardzo nie mogę się doczekać Świąt :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń