poniedziałek, 5 października 2015

Jesienna miłość do kraty

 Hey!
Jak zaczął się dla was październik? Ja oczywiście jako zmarzluch narzekam na poranne temperatury, ale jeszcze nie ma tragedii ;)
Mówiąc już o jesieni..  Podejrzewam, że moim must have w tę porę roku będzie krata w przeróżnych odsłonach. Już czaję się na ciepły szal, oczywiście w kratę, a także na kraciastą koszulę.
Jak widzicie spódniczkę już mam- zresztą moją ulubioną. Jeszcze szczęśliwsza jestem, gdy pomyślę, że właśnie ją kupiłam w lumpeksie za 3 złote ;)





 T-shirt-HM/ spódniczka- secondhand/ buty- deichmann/ okulary- pożyczone od Anastazji :p/ naszyjnik- DIY/ alliexpress

Jak podobają wam się zdjęcia?
Też lubicie kratę?

Do następnego posta, Bye!







13 komentarzy:

  1. zdjęcia ładne, ale troszkę ciemne :/
    bardzo fajne okularki!
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia. Pięknie Ci w tych okularach! Też czaję się na kraciany, długaśny szal :)

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również lubię kratkę :)
    Bardzo ladnie wygladasz :)
    Okulary są mega!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna spódniczka, jeszcze za taką cenę! :))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna stylizacja i zdjęcia (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary super ci pasuję. Niektóre osoby (ja) wyglądałyby w nich jak jakiś koślawy Lenon, ale Tobie bardzo w nich ładnie!:) Też bardzo lubię kratę w jesień!:)

    Mój Blog - alqxx

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękną dziewczyną i tworzysz świetne stylizacje :)
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń

  9. Cieszę się, że jednak zdecydowałaś się jeszcze na zestaw typowo letni, ponieważ na większości blogów już gości jesień, czyli szaro,buro i ponuro... jednym slowem deprecha :/
    Masz rację- krata również i w tym sezobie będzie rządzić ! ja też właśnie poluję na jakiś kraciasty szal, ale nigdzie jakiegoś fajnego nie mogę znaleźć grrrrr

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem propozycji płaszczy z Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna stylizacja <3.Masz świetny gust :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio ciągle chodzę w koszulach w kratkę, haha <3
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w linki pod ciuchami? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię nosić kratę jesienią :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń