poniedziałek, 21 września 2015

5 rzeczy które warto zmienić jesienią.

 Hey!
Można by się spierać czy mamy już jesień, czy jeszcze lato, lecz coraz dłuższe wieczory i poranne chłody mówią same za siebie.
Kiedy pomyślę o jesieni nie mogę stwierdzić czy lubię ją czy nie. Na pewno zawsze pozostanę wierna cieplejszym porom roku, lecz jesień ma wiele swoich wielkich plusów.

Przejście z lata na jesień jest dla mnie zawsze dużą zmianą, więc dziś przedstawię wam rzeczy jakie warto zmienić jesienią ;)

1. Garderoba
To pierwsze słowo które przyszło mi na myśl kiedy wymyśliłam tytuł tego postu.
Powinnyśmy pożegnać się z krótkimi ,zwiewnymi i kolorowymi ubraniami, co niestety może nie być przyjemnie.
W naszej szafie natomiast, na pierwszych półkach powinny pojawić się swetry, bluzy i długie spodnie w ciemniejszych kolorach. Zdecydowanie potrzebne okażą się jeszcze szale, płaszcze, ciepłe buty, no i oczywiście grube skarpety!


2. Wystrój pokoju
To naprawdę ważna rzecz , ponieważ właśnie w pokoju spędzamy bardzo dużo swojego czasu. Dobrze jest zmienić lub dodać poduszki na łóżku, doniczki na kwiaty, zdjęcia na ścianach, jak i również ciepły koc. To małe rzeczy, które od razu dodadzą naszemu pokojowi jesiennego charakteru oraz przytulności.

3.Kosmetyki
Nie chodzi mi tu tylko o makijaż (bo na tym kompletnie się nie znam) lecz także o kremy, pomadki ochronne, czy lakiery do paznokci. Zdecydowanie warto wybrać mocno nawilżające pomadki i kremy, a lakiery do paznokci zamienić na bordowe, czarne czy granatowe.


4. Sposób odżywiania
Zawsze jesienią i zimą mamy o wiele większy apetyt i ogromną ochotę na słodycze i  niezdrowe jedzenie. Warto więc jeść takie dania, które sprawią że długo nie będziemy głodni. Warto też pamiętać, że niektóre warzywa i owoce są dostępne przez cały rok i sto razy lepiej sięgać właśnie po nie, niż po czekoladę, czy czipsy ;)

5.Zapachy
To niesamowicie ważny element, który nadaje jesieni klimatu. Tu sprawdzą się zarówno świece, perfumy, a nawet kremy o ciężkich i nieco "smutnych" zapachach. Na pewno świece i woski Yankee Candle będą świetnym rozwiązaniem.


Myślę, że wy również planujecie zmiany na nadchodzącą jesień.
Dziękuję za przeczytanie i do następnego posta!
Papa ;)

15 komentarzy:

  1. Zgadzam się z podpunktami, jesień to kolorystycznie moja ulubiona pora roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. - koniec z fastfoodami
    - kupienie karnetu na basen
    - ostre wzięcie sie do pracy
    - czytanie książek
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post związany z jesienią .^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że jesień to czas na zmiany.
    Dla mnie najważniejsze jest zrobić inne ozdoby w pokoju i kupić inne świeczki :3

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz super włosy :)
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i blog!!
    ♥♥

    mery-neon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne fotki ;3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ --->> ZaOBseRwUj *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam takie ciężkie zapachy szczególnie jesienią :)
    (klik) Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post! Na pewno skorzystam z nich. Co do słodyczy to już je odłożyłam i mam nadzieję ze apetyt nie zepsuje mi mojej diety, haha.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Jesteś mega śliczna, zazdroszczę *.*
    Obserwuję i zapraszam do mnie <3
    www.moskwasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na post, oryginalnie. :) Śliczne zdjęcia. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Brakuje mi 8 obserwatorów do wymarzonego celu, jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny poradnik, obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie w komentarzu!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z lepszych blogów, piękny! Zgodzę się ze wszystkimi punktami:)
    Zaobserwowałam:)
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;)
    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Krótko i ciekawie :) Ja cały czas myślę czego brakuje jesienią w moim pokoju. Co do apetytu, zdecydowanie masz racje. Czekolada i ciasteczka aż się proszą o zjedzenie ;p
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń