piątek, 21 sierpnia 2015

Książki, które przeczytałam w wakacje.


Hej!
Wakacje po woli dobiegają końca i zbliża się czas szkoły. W końcu znalazłam więcej czasu żeby czytać książki i robiłam to bardzo chętnie.
W przeciągu tych dwóch miesięcy przeczytałam cztery książki. Sądzę że to niemało zwłaszcza, że  były one dość "grube". Dziś naszykowałam dla was trochę dłuższą niż zawsze lekturę, więc rozsiądźcie się wygodnie i poznajcie moje opinie o wakacyjnych książkach :)

  Pierwszą książką, jaką przeczytałam był "Wyścig śmierci" sądzę, że ta książka najbardziej spodoba się osobom, które interesują się końmi. Jednak nie tylko. Spodoba się również tym, którzy lubią legendy o morskich stworzeniach ;). W małym skrócie książka opowiada o dwójce młodych ludzi mieszkających na wyspie Thisby. Jest ona pisana z punktu widzenia dziewczyny, jak i chłopaka. Obydwoje muszą wystartować w Wyścigu Skorpiona z bardzo ważnych dla nich powodów. Książka jest jak dotąd moją ulubioną i polecam ją każdemu!

Kolejną książką, jaką przeczytałam jest "Niezgodna" swojego czasu książka była ogromnym hitem, więc pewnie większość z was ją zna. Cały czas trzymała w napięciu i od początku do końca jest bardzo interesująca. Opowiada o Tris, która w pewnym momencie musi wybrać frakcję w której będzie do końca swojego życia. O tym którą wybiera i jak dalej toczy się jej historia musicie już przeczytać.

Trzecia książka nosi tytuł "Dotyk Julii". Przyznam jednak, że spośród tych trzech spodobała mi się najmniej. Mogłabym nazwać ją klasykiem. Mimo że na początku świetnie się zapowiadała, pod koniec lekko mnie zawiodła i okazała się być "zwyklakiem". Julia to dziewczyna o niezwykłej a za razem okropnej mocy, przez którą zostaje w młodym wieku zamknięta w psychiatryku. Pewnego dnia poznaje swojego nowego współwięźnia   współlokatora, a następnie książka toczy się w dość mało przewidywalny sposób. Mimo to niestety nie przypadła mi do końca do gustu, choć pewnie film chętnie bym obejrzała.

I już ostatnia lekturka to "Bezimienna". Książka na początku zapowiadała się średnio, lecz po przeczytaniu połowy książki zmieniam zdanie. Nie napiszę o niej za wiele bo przeczytałam, jak już pisałam dopiero niecałą połowę. Mogę tylko napisać, że prawdopodobnie przypadnie do gustu osobom, które lubią książki z nutką fantastyki :)


Na dziś to już wszystko. Koniecznie napiszcie mi jakie książki przeczytaliście w wakacje i jakie polecacie!
Do następnego, pa :)

34 komentarze:

  1. ciekawe . muszę przeczytać . Z tego co naliczyłam ja przeczytałam 6 książek ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgubilam w sumie rachube ile przeczytalam :D
    Swietny tekst i super zdjecia! Masz oczko Mloda :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam zadnej z nich ale wygladaja super :) ja czytam (jeszcze...) Kube Blaszczykowskiego i druga czesc Okca Chrzestnego :) polecam
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Niezgodna :)
    mam nadzieję , że przeczytasz nowego posta na moim blogu Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie teraz jestem w trakcie czytania "niezgodna", ale resztę też się postaram przeczytać.
    Zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w te wakacje po raz pierwszy przeczytałam i pokochałam serię Harrego Pottera :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wiele książek przeczytałaś :)
    Ja zdązyłam przeczytać 7 książek i muszę zacząc 8.
    I ta 8 to będzie lektura do szkoły, tak musimy czytac to w wakacje :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie wiem, czy 4 książki to wiele, ale w wakacje czytałam je tylko dla przyjemności, kiedy mi się chciało ;)

      Usuń
  9. Kiedyś też czytałam "Bezimienną" - bardzo przyjemna opowieść :))
    Skusiłaś mnie do sięgnięcia po lekturę "Dotyk Julii"!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow ! Podziwiam, że przeczytałaś tyle, ja żadnej bo nie lubię czytać :/ Ciekawe recenzje ;)
    Hej ho ! zapraszam również do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze rok temu średnio lubiłam czytać, ale teraz mi się zmieniło :)
      Dzięki!

      Usuń
  11. Niestety nie przeczytałam żadnej z tych książek, ale może kiedyś :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ksiazki wydaja sie ciekawe
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje to dobry czas nie tylko na zabawę, baseny.., ale też właśnie na książki :)

    http://cytatatakwielemozezmienic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe książki ;)) Jeszcze żadnej z nich nie czytałam ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam czytać książki :)

    Będzie mi bardzo miło jak wejdziesz na mojego bloga
    http://martienna.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MartiennBlog?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie czytałam żadnej z tych książek ale mam zamiar przeczytać niezgodną :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog Kliknij
    Zapraszam też do nowej ciekawej akcji ! Akcja Kliknij !

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach, ale wydają się ciekawe ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe ksiązki ;p

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zaobserwowałam :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. czytałam wszystkie cześci dotyku julii , kocham te ksiązki !
    http://xhellofridayx.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też zainwestuję w 2 część! ;)

      Usuń
  21. Uwielbiam Niezgodną, już dawno wchłonęłam wszystkie części :) I czaję się na Dotyk Julii!
    http://anssbae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O żadnej z tych książek nie słyszałam ;))
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek, ale na pewno nadrobię!
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Niezgodną, zdecydowanie jedna z moich ulubionych serii! :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale w najbliższym czasie mam zamiar przeczytać "Niezgodną" ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: crazylife-by-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam całą trylogię "Niezgodna" i uwielbiam ją :) Własnie zabieram się z "Dotyk Julii" :)
    Uwielbiam wakacje za to, że mam tyle czasu na czytanie :)

    Obserwuję :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zamierzam przeczytać niezgodną ale jakoś tak mnie to nie idzie hehe
    Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeczytałam w te wakacje całą serię "Niezgodna", a o "Dotyku Julii" wiele słyszałam, ale nigdy nie miałam wielkiej ochoty na zapoznanie się z tą książką. O pozostałych nie słyszałam, natomiast sama przeczytałam jeszcze mnóstwo klasyków, np."Dumę i uprzedzenie", "Rozważną i romantyczną", "Wichrowe wzgórza" czy "Buszującego w zbożu", wreszcie udało mi się skończyć "Władcę pierścieni" i kilka innych trylogii. Uwielbiam czytać, mogłabym robić to non stop :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń