wtorek, 21 lipca 2015

Czasem potrzeba przerwy by działać ponownie.

Witajcie po dłuższej (znów) przerwie, lecz przyznam, że za każdym razem rozstanie z pisaniem dobrze mi robi. Do głowy przychodzą mi nowe pomysły i znajduję chęć do działania.

Każdy robi sobie czasem przerwy od tego, co naprawdę lubi. Od pasji i zainteresowań, czyż nie?
Czasem chwila wytchnienia ta dłuższa, czy krótsza daje nam pomysły, które napędzają do działania.

Przez ten cały odpoczynek zapomniałam, że kilka dni temu, a dokładnie 16 lipca mój blog obchodził 2 urodziny. Nie będę się już rozpisywać, ale jestem niezwykle szczęśliwa, że blog ma już ponad 200 obserwacji, a ja nadal go prowadzę ;D


Jak podobają wam się zdjęcia?
Jakie jest wasze zdanie na temat zrobienia sobie przerwy od pasji?

13 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia, mam takie same buty :)

    mój blog ma 2 urodziny 23.07. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem czasem trzeba takiej przerwy naprawdę .
    Zapraszam do mnie :) http://friendsforever2001.blogspot.com/
    Śliczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi sie twój outfit! :) Gratuluję 2 urodzin bloga i ponad 200 obserwatorów, a co do przerwy od pasji to na identyczny temat zrobiłam notkę! haha nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja piszę to 3 raz, ale z każdym dniem jesteś śliczniejsza! Świetne zdjęcia, wyszłaś na nich jakoś bardziej dojrzale ;)
    Buziaki, Aga
    http://ponad-czasem-raven.blogspot.fr/

    ps. blogspot zmienia mi .com na .fr takie światowe haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuję Cię do LBA :*
      http://ponad-czasem-raven.blogspot.fr/2015/07/liebster-blog-award-czyli-nagroda-za.html

      Usuń
  5. Moja przyjaciółka ma identyczne butki... One są śliczne! <3

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, przerwa jest każdemu potrzebna :) A zdjęcia prześliczne :o

    amelia-bloog.blogspot.com
    Zapraszam też na KONKURS! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 2 rocznicy bloga!
    Myślę, że taka przerwa nie zaszkodzi.
    Sami czujemy, że chcemy odpocząć i tyle.
    A w dodatku nie możemy robić niczego na siłę!
    Najlepsze jest to, że potem wracamy do naszego zajęcia podwójnie zmotywowani.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio też mało czasu poświęcałam na prowadzenie bloga i mam z tego powodu straszne wyrzuty sumienia. Jednak też czasami potrzebowałam przerwy, aby nabrać energii do działania. :)

    Ładnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przerwa od blogowania dobrze robi. Przychodzą nam nowe pomysły do głowy a przede wszystkim zyskujemy chęci do pisania.
    Cudowne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja często robiłam sobie przerwy na starym blogu, być może dlatego że mnie on bardzo zniechęcał. A zdjęcia cudowne!
    Masz bardzo ładny desing bloga! :)
    Obserwuję!

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Świetny blog i zdjęcia ! Stylizacja również piękna ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. u 2 lata już ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem . BARDZO fajne zdjęcia

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam

    mój blog

    OdpowiedzUsuń