niedziela, 19 kwietnia 2015

Co daje obserwacja?

Hey!

Jeśli jesteś blogerką/ blogerem zapewne bardzo zależy Ci na obserwacji i z każdej bardzo się cieszysz. A kiedy dodatkowo obserwacje są prawdziwe, to szczęście jest podwójne.

Dla mnie nowy obserwator jest znakiem, że prowadzenie bloga, dodawanie tu postów i spędzanie wolnego czasu na "sesjach" nie jest bezsensowną stratą czasu, lecz czymś co podoba się innym. Nowa obserwacja jest dla mnie krokiem do celu jaki sobie postawiłam, czyli 200 obserwacji. Jest ona po prostu motywacją do dalszego pisania tu, zwłaszcza, że moja głowa jest pełna pomysłów na posty.

Jeśli więc chcesz sprawić blogerowi czy blogerce uśmiech na ich twarzy- kliknij "dołącz". Tobie zajmie to kilka sekund a autorowi bloga, da wiele szczęścia.


 [ okulary-ccc / choker- DIY / koszulka- secondhand- primark / spodnie-cubus/ buty- adidas zx flux]

Teraz już wiecie, że obserwując mojego bloga dajecie mi powód do uśmiechu, dziękuję ;)
Do zobaczenia!

40 komentarzy:

  1. Wydaje mi się,że każdemu blogerowi,który pisze z pasją 1 nowy członek w "zespole" daje dużo radości :)

    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę, że tyle osób dołączyło do moich czytelników, to aż mordka mi się cieszy :3
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świętą racje, my mamy w miarę nowy blog i na razie mało kto się nim interesuje... Cieszymy się z każdego zainteresowania <3 także trzymam kciuki za Ciebie i za nas :D

    whitemisses.blogspot.com
    Mamy konkurs z Levis'ami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cieszę się z każdym kolejnym czytelnikiem ;) Jednak wolę,jeśli ten czytelnik naprawdę czyta to co piszę , a nie jest tylko po to ,żeby sobie być ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjęcia *.*
    Dla mnie to działa trochę na innej zasadzie.
    Moim celem nie jest osiągnięcie jak największej liczby czytelników.
    Chcę zdobyć tylko tych, którym się naprawdę podoba mój blog i będą go odwiedzać co jakiś czas :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne włosy !
    Mogę prosić o kliki pod ubraniami? Dziękuję :*
    http://neves-nevves.blogspot.com/2015/04/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, uwielbiam takie połączenia <3
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także cieszę się z każdego nowego czytelnika, jednak wiem, że wyświetlenia znaczą więcej :)

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz bardzo często widuje się 'obs za obs', które nic nie dają. Cieszmy się tylko z obserwacji bloga przez osoby, które czytają naszego bloga, a nie tylko klikają i już.
    ♡Zapraszam|heykmwtw♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też bardzo cieszy każdy nowy obserwator :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu ktoś, kto mówi co tak naprawdę daje nowy obserwator ^^
    Dlatego też zaobserwowałam, co powiesz na to samo? ^^
    http://dashy-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pot, podzielam twoje zdanie :) Zawsze bardzo cieszę się z każdej nowej obserwacji !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem takiego samego zdania. :) Już Ciebie obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! :)
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą w 100%

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :))
    Zacznij i mnie poinformuj:)
    Zapraszam do siebie :)
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz rację każdy obserawor ten szczery daje uśmiech :)
    Fajne zdjęcia, obseruje i pozdrawiam Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaobserwowałam , bo wiem jak to wiele znaczy dla blogerek.
    Mam nadzieje, że jeżeli spodoba ci się mój blog również zaobserwujesz :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. daje to bardzo dużo szczescia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetnie wyróżniają stylizacje!;)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam dotrzeć do 500 obserwacji, mam nadzieję, że czytelników będzie przybywać!

    http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Mądrze napisane :)

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie ---->
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne fluxy :D obserwacja to coś więcej, dlatego sposoby obs/obs są kompletnie bez sensu ;)
    zapraszam na rozdanie <- kliknij ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwacje motywują tak samo jak komentarze ;D
    Swietne zdjecia

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwacje są naprawdę bardzo motywujące :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jesli chodzi o obserwacje to kazda kolejna jest dla nas megggaa motywujaca :)
    super koszulka ;d
    i powodzenia w dojsciu do celu, na pewno się uda ! ;*
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie również obserwacje bardzo motywują do dalszych działań podobnie jak komentarze. :) Bardzo ładne zdjęcia :3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie tak samo. W koncu ponad 600 obserwatorów - czytelników to duzo! :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwacja = podoba mi sie Twoj blog, docenienie pracy!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Tobą - obserwacja mała rzecz,a cieszy. :) Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. racja, prawdziwy obserwator to podwójne szczęście :) ja właśnie dołączam do twojej witryny :)
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  31. masz rację, kazdy nowy czytelnik = kolejny uśmiech na twarzy ;)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. W takim razie możesz się uśmiechnąć, bo jeszcze nie raz tu zajrzę ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zdjęcia, może wspólna obserwacja? ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. zgadzam się z Tobą, prawdziwy obserwator to podwójne szczęście♥ obserwuję i napewno przeczytam każdy post, więc napewno możesz się uśmiechnąć:)
    a tak przy okazji to świetne zdjęcia i stylizacja, kocham paski:)
    http://izu-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. powodzenia!

    świetna koszulka, uwielbiam paski ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie obserwacje też bardzo cieszą, ale to chyba jak każdego. :) Powodzenia w dalszym zbieraniu czytelników i chętnie również do nich dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja jestem nowa i nie mam żadnych obserwacji! a mimo to nadal chce prowadzić bloga, bo wiem,że na czytelników trzeba sobie zasłużyć :) ale jeśli chcecie mnie uszczęśliwić to zapraszam do siebie! whiteeandblack.blogspot.com
    lumpeksowe łowy i przepisy :) jeśli się spodoba obserwujcie śmiało, będzie mi miło :)!

    OdpowiedzUsuń