sobota, 14 marca 2015

Kończę z blogowaniem! - Czyli jak ważny jest tytuł.

Hey!

Coraz częściej w blogosferze możemy spotkać posty, do których nie ma tytułu.
Oczywiście pisać tytuł czy nie to sprawa każdego z osobna, lecz to właśnie przez niego często decydujemy o tym, czy przeczytać daną notkę.
Kiedyś, gdzieś usłyszałam, że jeśli zainteresujesz czytelnika tytułem, osiągasz już połowę sukcesu i zgadzam się z tym w stu procentach.
Podobnie jest także z filmami i książkami, im ciekawszy tytuł i okładka, tym większe zainteresowanie. Choć często mówi się, że nie powinniśmy oceniać po okładce sami przyznacie, że pewnie niekiedy zdarza się wam wybierać tego typu rzeczy właśnie przez wygląd .
Z drugiej strony coraz częściej możemy spotkać posty z  tytułem, który od razu przykuwa uwagę i wręcz sam z siebie zaprasza do przeczytania.Ile razy natknąłeś się na tytuł nieco mylący, lecz przyciągający uwagę ?

 choker- DIY | naszyjnik- skydance (wygrany w konkursie u Patrycji) | bluzka-sh | sweter- reserved | spodnie - cubus | buty- vans

Jeśli chodzi o zdjęcia, uwielbiam scenerię w jakiej były robione. Napiszcie koniecznie w jak się wam podobają :)
Na dziś to wszystko i do następnego !

21 komentarzy:

  1. dlaczego nosisz naszyjnik innego wyznania religijnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, Hamsa co prawda jest symbolem innej religii, ale też symbolem, który chroni od zła, więc wydaje mi się, że jej noszenie nie jest niczym złym.

      Usuń
  2. Ale ładne zdjęcie, mi się również spodobała ta sceneria :3
    Tytuł jest mimo wszystkiego ważny :)
    Ja mam tak, że jak zobaczę tytuł DIY, to chętnie czytam resztę posta, a jak jakiś TAG to nie bardzo chce mi się czytać reszty xdd
    Niby, nie warto oceniać książki po okładce ale i tak każdy to robi haha

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia sa cudowne a stylizacja mega! :)

    BLOG Z SESJAMI ZDJECIOWYMI :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/red-rose.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację, tytuł jest bardzo ważny :)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z toba. Nie wiem dlaczego ale przyciagasz uwage tym co piszesz wiec zdobylas sukces!
    Kochana zdjecia bardzo mi sie podobaja! Moglyby byc nieco jasniejsze ale sceneria i ty w roli modelki, swietnie! :)
    Moglabys poklikac u mnie w linki? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mojego swiata fotografii :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, tytuł to połowa sukcesu ;)
    Świetny blog, na prawdę, dodaję się do obserwowanych oraz daję linka u mnie w pasku bocznym :D
    Fajnie, że jeździsz konno, sama również się tym zajmuję :)
    Pozdrawiam!
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tytuł to jakieś stety lub niestety, ale aż 50% powodzenia postu.
    Sceneria zdjęć rzeczywiście cudowna! Ostatnie to moje ulubione! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo często.. sama się w sumie o tym przekonałam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mas zrację tyruł powinien być i jest częscią sukcesu posta. A jak jest mylacy to przynajmniej można sprwdzić, kto przczytał cały tekst :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację. Jeśli wchodzę na czyjegoś bloga na którym nie ma tytułu posta to od razu wychodzę :D
    http://smileforcat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sceneria zdjeć tez mi sie podoba, lubie take tytuły co przyciągają uwagę :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam,że "okładka" jest ważna, tytuł,desing, zdjęcia. Nie trzeba się oszukiwać,że jesteśmy wzrokowcami :)
    Fajny blog - obserwuję :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą. Tytuł posta odgrywa dużą rolę. Sama często patrząc na tytuły w liście czytelniczej decyduję, co chcę przeczytać, a co nie. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio dużo osób pisze właśnie "zawieszam bloga", czy coś, a potem mówi, że to po to, ale więcej osób przeczytało:)
    Masz rację, ta sceneria jest świetna!

    nowy post-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  15. oj racja, w sumie mnie niestety tez przyciagnal tytul haha ale mega post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Obserwuje, zapraszam do siebie ;)
    http://bymarca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You look adorable! In the meanwhile, what do you think of following each other? Please let me know! Have a great week! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, bloga także z miłą chęcią się ogląda. Chudzinka z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń