piątek, 27 marca 2015

Classic | Black and white

 Cześć!
Zostało już tylko pięć dni do moich  kompetencji i przyznam, że choć nie muszę stresować się o wynik, gdyż pójdę do tej samej szkoły, chciałabym napisać sprawdzian szóstoklasisty jak najlepiej.
Dlaczego? Ponieważ po tych trzech latach nauki, która nie zawsze była łatwa, chciałabym mieć za to "nagrodę" w postaci dobrego wyniku z testu.
...............................................................................................................................

Jeśli chodzi o zdjęcia, a raczej o stylizację, to trzymałam ją w folderach już dość długo i dopiero dziś przyszedł ich czas sławy ;)  Biała bluzka i czarna spódniczka lub spodnie to najklasyczniejszy zestaw jaki znam, a dodanie do nich pozłacanego dodatku to dla mnie strzał w dziesiątkę.


Choker- DIY | naszyjnik- Skydance.pl | T-shirt- H&M | Spódniczka - szyta na miarę

Kto z was w tym roku również pisze kompetencje? Powodzenia wam również życzę! ;)
Do zobaczenia!

22 komentarze:

  1. super stylówka :)) jesteś taka śliczna i masz cudowne włosy :))
    zapraszam na nowy post -http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia :)
    Ten naszyjnik jest super!
    Ja pisałam test kompetencji 2 lata temu i mój wynik nie był dla mnie zadowalający.
    Tylko 29 pkt mialam, ważne jest to żeby sie nie stresować :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. naszyjnik i choker super razem wyglądają *_*
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie proste stylizacje :)
    Bardzo ładnie wyglądasz.

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na sprawdzianie! Ja pisałam rok temu i po wszystkim uznałam, że ten cały stres był zdecydowanie nie potrzebny :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste stylizacje są zdecydowanie najlepsze! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, śliczny choker i naszyjnik :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Ogólnie testami szóstoklasisty aż tak się nie martw, ja jestem od pierwszej klasy dobrą uczennicą a napisałam na 23 punkty haha xD Te testy nie odzwierciedlają Twojej wiedzy, wierz mi. Gorzej będzie z trzecioklasisty (mnie np teraz czekają). Tutaj dopiero stres hehe :D Tak czy inaczej powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pisałam test 2 lata temu, a za rok czekają mnie testy gimnazjalne :D
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja świetna, a co do postu, w tym roku pisze testy gimnazjalne :)

    Zapraszam do mnie :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    .
    Mam prośbę poklikasz w linki
    u mnie w pościę? Napisz u mnie w kom
    Zachęcam też do konkursu(świetne nagrody)
    Mogę też zrobić design :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak po sprawdzianie? ; ))

    http://nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno dobrze napisałaś sprawdzian.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo ładna, naszyjniki są świetne i na dodatek masz bardzo ładny wygląd bloga. Naprawdę przyjemnie czyta się twojego bloga !!
    --
    http://wiiskka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami takie proste rozwiązania jak czarny i biały są najlepsze ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. http://klaudianowak610.blogspot.com świetny blog!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń