środa, 19 listopada 2014

Jesienne inspiracje!

Cześć!

Jak mija wam jesień? Ja muszę przyznać, że coraz ciężej jest mi wychodzić rano z ciepłego łóżka, ubierać się w grube kurtki, szale i czapki, czy czekać na autobus kiedy jest tak zimno i nieprzyjemnie.
Niestety trzeba jakoś przeżyć jesień. Mnie w tym bardzo pomaga myśl że za miesiąc będziemy mieli już święta które uwielbiam.Są dwie strony jesieni, jedną bardzo lubię i jest ona związana z kolorowymi liśćmi, piciem herbaty (która szczególnie smakuje mi jesienią). Jednak z drugiej strony nie lubię właśnie szarości na dworze i zimna. A co wy lubicie w jesieni, a czego nie?
Zapraszam na inspiracje!


                                                                                 Zdjęcia - we heart it
Moje zdjęcia


Jak podobają się wam inspiracje i moje zdjęcia?
3majcie się do następnego. Papa!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam przeglądać inspiracje! A Twoje zdjęcia wyszły bardzo ładne :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super, a ja kocham jesień, zimę też :D
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie jesień ale w okresie wrzesień- październik. W listopadzie zaczyna się robić nie przyjemnie :/ Fajne inspiracje :)
    Chciałabym powiedzieć, ze jesteś u mnie blogiem tygodnia ;) Więcej tu:
    http://claaudiablog.blogspot.com/2014/11/prosta-grzywkablog-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje! Lubię takie przeglądać ;)
    Ja w jesieni lubię najbardziej kolorowe liście i krajobrazy :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje. A twoje zdjęcia? Zakochałam się w nich
    Co powiesz na wspólną obsewację?
    Poklikasz w linki?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/11/oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje! Kilka z nich już widziałam na weheartit :) Twoje zdjęcia są również świetne.
    Ja w jesieni lubię najbardziej piękne zachody słońca, kolorowe liście, piękne krajobrazy, wieczory z herbatką czy kakaem i dynie. A nie lubię tego, że cały czas jest szaro i kompletnie nie wychodzą mi zdjęcia.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje!
    oliivus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidzę jesiennej pogody :( jedyne co mi się podoba w tej porze roku to kolorowe liści, których niestety już nie ma. A zdjęcia bardzo mi się podobają
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielniam jesień ♥ Genialne inspiracje :) Pamiętasz mnie Maja? wspólne kolonie :)

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz super zdjęcia! :) zapraszamy do nas!

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne zdjecia :)

    Co powiesz na wspolna obserwacje ?

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń