wtorek, 28 października 2014

Mini-DIY Halloween!

Heey


Wiem że nie każdy obchodzi halloween, jednak ja bardzo lubię na to "święto" ozdobić trochę dom, aby poczuć taki straszny klimat :P . Przygotowałam więc dzisiaj DIY z bardzo prostymi do przygotowania ozdobnymi wykałaczkami. Można je powbijać np. do halloweenowych muffinków lub innych przysmaków które ja obowiązkowo przygotuję w tym roku.


Do wykonania potrzebujemy:

Na papierze rysujemy kształt koła lub jaja i wycinamy.


Na każdym okręgu rysujemy, co nam się żywnie podoba. 
Może to być "dynia" jak zrobiłam to ja.


Kolejną rzeczą jaką robimy, jest to sklejenie dwóch części naszych "jajeczek". Kiedy już je złączymy w środek wkładamy wykałaczkę i dociskamy aby się trzymała.


I gotowe!
Mam nadzieję, że taki post się wam spodobał. Życzę wam udanego Halloween!
Do zobaczenia za tydzień :) 

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na ozdobę :D
    Na pewno ją wykorzystam :)

    Pozdrawiam !
    http://rozkminyseby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysłowe :)
    słoik dżemu- klik! zapraszam :) oberwacja za obserwacje? jeśli tak zaobserwuj i napisz w komentarzu a ja zrobię to samo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! :D

    Zapraszam na nowy tematyczny post! :)
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj lub zaobserwuj. :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się to z okiem :D
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super to mini diy, tylko że halloween już za nami :/!

    Pozdrawiamy!
    ♡ jugii.blogspot.com - kliik ♡ <-- zapraszamy zaszły wielkie zmiany:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł , szkoda ,że weszłam tu dopiero po Halloween :/

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia i super post! Bardzo podoba mi się Twój blog, jest bardzo ciekawy i przyjemnie się go czyta :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, nowy post!
    indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne DIY <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń