czwartek, 25 września 2014

Hello autumn!


W końcu nadeszła jesień. Z jednej strony kojarzy mi się z ciepłymi bluzami i swetrami, kolorowymi liśćmi, parkiem pełnym kolorów i lasem grzybów, lecz z drugiej strony z deszczem, zimnem i początkami zimy czego absolutnie nie lubię.
 Uwielbiam wybierać się do lasu ( szkoda że robię to tak rzadko) jednak kiedy już tam jestem kocham zapach drzew, liści i świeżości  jakiej w mieście nigdy nie doznamy. Przyjemność sprawia mi też spacer parkiem, który w okresie jesiennym wygląda jak wyjęty prosto z obrazu i namalowany przez słynnego malarza.
Już od dłuższego czasu myślę nad sesją typowo jesienną, jednak kiedy znajdę czas wśród szkoły i nauki pogoda się pogarsza, a ze zdjęć nici, w zasadzie już do tego przywykłam i planując wyjście na zdjęcia stawiam 10% że je zrobię :P
Zebrałam jednak zdjęcia z aparatu do jednego folderu i zadecydowałam że będzie to post ze zdjęciami. Mam nadzieję że się wam spodoba, więc zapraszam!


 Dziękuję za obejrzenie zdjęć! Mam nadzieję że się wam spodobały :)
Do zobaczenia już w kolejnej notce! :*

24 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjecia. Uwielbiam jesień to moja ulubiona pora roku


    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki! :)
    secretsoflifeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, zdjęcia. Ja też myślałam o zdjęciach, jesiennych. Ale czekam raczej do listopada, połowy października. Gdy jesień już będzie taka prawdziwsza.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia <3
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterki i te kolorowe liście to jedne z największych atutów jesieni. Do tego premiery seriali i długie wieczory. Mmm.. uwielbiam!
    Śliczne zdjęcia *.*

    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień piękna pora roku ale nie przepadam za bardzo jest tam zimno chłodno byle jak xd

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww jakie świetne zdjęcia! ♥ Masz talent!
    →EdithBlog←

    OdpowiedzUsuń
  9. bosko wyszły!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia,też lubię czasem wybrać się do lasu

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie zdjęcia ;D
    Zapraszam serdecznie do mnie : http://lifeyourdream-olablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jesień kojarzy się z liśćmi,ciepłymi ubraniami oraz moimi urodzinami.
    http://alia-natalia.blogspot.com/ Wymiana obserwacją? Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi jesień kojarzy się z kolorowymi liśćmi, ciepłym kocem, gorącym kominkiem i kubkiem ciepłej herbaty. A co do zdjęć to są świetne :D Naprawdę dobra robota ;)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. drugie i ostatnie zdjęcie <3
    *.*


    Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe.:*
    PS. zapraszam do lajkowania mojej strony na fb, byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!:))
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialne zdjęcia. ;)
    Zapraszam do mnie. songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham jesień jak każdą inną pore roku :) zdjęcia są bardzo bardzo ładne

    therewherei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna sesja, Twoja uroda jest niespotykana i bardzo delikatna, oczywiście na + :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń