niedziela, 3 sierpnia 2014

W Ogrodzie.

Heyo!
Nie muszę wam chyba uświadamiać, jak piękne są wakacje i lato. Słońce obecne jest przez cały dzień, a mój ogród pęka w szwach od owoców i kwiatów. Bardzo często wracam z niego z wielką garścią soczystych owoców, i nachodzi mnie ogromna ilość pomysłów na przepisy związane z przyniesionymi owocami takie jak tarta z malinami czy muffinki z borówkami.

Przeglądając zdjęcia w moim aparacie nie trudno jest stwierdzić że bardzo lubię fotografować rośliny i zastanawiając się o czym napisać dzisiaj post wpadłam właśnie na pomysł, żeby pokazać wam kilka zdjęć jakie zrobiłam kilka dni temu. Może i nie są one nie wiadomo jak profesjonalne, ale mnie się spodobały, i mam nadzieję ze wam też :D

    
                                             Jak spodobały wam się zdjęcia?
Do zobaczenia w następnym poście :)

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Szczególnie szóste... Przez chwilę zastanawiałam się, co to jest:) Naprawdę udane. Liczę na więcej zdjęć z ogrodu! Pozdrawiam i zapraszam http://www.powrotdonatury-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś zajrzała na mój blog :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń