niedziela, 15 czerwca 2014

Moje plany na wakacje ♥♥♥

Hej!
Z tego co codziennie czytam każda osoba która ma bloga już z utęsknieniem czeka na wakacje i tech wakacyjny luuuuz. W mojej szkole (zapewne w waszych też) Jeszcze tylko 6 dni szkoły. Podręczniki i ćwiczenia są już praktycznie skończone i powoli wchodzimy już w wakacyjne klimaty. Ten tydzień powiem szczerze  był dosyć pracowity ale jestem zadowolona z moich końcowych ocen i wiem że pasek będzie! A co się wiąże z paskiem na świedectwie niedługo się dowiecie ;)
Czuję że te wakacje będą pracowite, a zarazem ciekawe. Co roku trochę obawiam się trochę, że spędzę je nijak, czyli przed komputerem mam jednak nadzieję, a może raczej jestem pewna że w te wakacje tak nie będzie, bo to chyba najgorsze kiedy całe 10 miesięcy czekamy na wakacje a spędzamy je przed laptopem czy komputerem. W tym roku w moim magicznym zeszycie zanotowałam sobie już tyle rzeczy, więc myślę że na wszystko znajdę czas :)
20 lipca wyjeżdżam na kolonie językowe z czego bardzo się cieszę planuję też dużo spotykać się ze znajomymi, ale też częściej jeździć do moich kochanych koników ♥ Oczywiście o wszystkich planach będę wam pisać bliżej ich realizacji i wszystkiego na pewno będziecie się dowiadywać :)


                                                Jak podobają się wam moje artystyczne zdjęcia? :P
A jakie wy macie plany na wakacje? Koniecznie napiszcie mi o nich w komentarzu
Papa :*


10 komentarzy:

  1. zdjęcia bardzo mi się podobają (:
    w wakcje jadę nad morze !

    OdpowiedzUsuń
  2. w wakacje planuję chociaż co 3 dni wychodzic na zdjęcia i bardziej się zająć blogiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. moje plany na wakacje, to przede wszystkim praca praca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jade na obóz :)
    Ladne zdjecia :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze do końca zaplanowanego lata nie mam.. wiem, że jadę na obóz, nad jezioro i najprawdopodobniej do Chorwacji!
    zapraszam do klikania --> http://krowokwiat.blogspot.com/2014/06/persunmall.html to dla mnie bardzo ważne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są śliczne :) Ja sama nie mam jeszcze większych planów na wakacje ;)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  7. ja jadę na Mazury i do Włoch :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w tym roku jadę na obóz i potem nad morze. Zdjęcia przepiękne :D

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci udanych wakacji, śliczne zdjęcia ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia. *-*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak.. Zacznij i odp.u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń