piątek, 23 maja 2014

Wycieczka klasowa :)

Heyyy!

Przedwczoraj wieczorem wróciłam z wycieczki jak już może wiecie, byłam w  Warszawie. Wycieczka naprawdę się udała, a pogoda była wręcz wyśmienita. Byliśmy w wielu ciekawych miejscach jakie zobaczycie na zdjęciach, jednak najbardziej podobały mi się park w łazienkach, szłam przez niego aż dwa razy :P . Wszędzie było bardzo zielono, nawet w mieście drzewa pięknie kwitły. Nie kupiłam wielu rzeczy, ponieważ na to nie było zbyt dużo czasu,a większość z zakupionych przeze mnie rzeczy to jedzenie i pocztówki.
Oczywiście w drodze powrotnej musieliśmy zawitać do Mcdonald's bo jaka była by wycieczka bez tak ciekawego punktu xD
Atmosfera była naprawdę fajna i nie zabrakło  nocnych pogaduch i śmiechów, jak mi się wydaje wszyscy wróciliśmy z dobrym humorem, a trzy dni wolne były naprawdę dla nas potrzebne.
Zostawiam was ze zdjęciami :*




                                                                      Fota w TVP musi być :P







Jak spodobały się wam zdjęcia?
Do zobaczenia :*

5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :) fajna wycieczka :)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w zeszłym roku w Warszawie. To naprawdę fajne miasto ;)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :3
    http://milenaabloo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Wycieczka bez Maca w drodze powrotnej nie byłaby wycieczką, u mnie zawsze było to samo :D Pozdrawiam serdecznie :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Twojego bloga, dlatego nominowałam Cię do LBA ! ;)
    Mój blog- http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń