niedziela, 17 listopada 2013

Choroba :(

Hej !

Więc od wczoraj jestem chora. Miałam 39 stopni gorączki, dreszcze, ból gardła i bóg wie co jeszcze. Dzisiaj już jest lepiej, właściwie to tylko boli mnie gardło. Ale jutro nie idę do szkoły.
Właściwie nie lubię chodzić do szkoły, ale jeżeli mam potem przepisywać wszystko co się nazbierało to dziękuję bardzo. A jeżeli już siedzę za długo w domu to mi odbija jak chyba każdemu.
Ogólnie jestem osobą która mało choruje i zdarza się to maksymalnie 4 razy w roku, ale zawsze nie wiadomo.
Mam dla was kilka porad jak szybko wyzdrowieć z przeziębienia:

*Pij dużo herbaty, bo to jest podstawa każdego leczenia się.

*Ubierz się ciepło i luźno

*Śpij dużo i odpoczywaj.

*Wygrzej się pod kołdrą! :D

*Jedz  niezbyt kaloryczne rzeczy, jak owoce.

To rzeczy jakie robię kiedy jestem chora.
Jeżeli chodzi o herbatę to ją po prostu kocham i kiedy jestem chora i nie tylko pije jej po prostu litry ♥

Myślę że post bez zdjęć dzisiaj wam się podobał
Napiszcie na dole jakie wy macie sposoby na chorobę
Do zobaczenia ♥

1 komentarz:

  1. gdy jestem chora też staram się to robić chociaż w łóżku nie wytrzymam kilka godzin wolę np. posiedzieć na fotelu :D
    obserwujemy? jeśli tak to napisz u mnie
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń