sobota, 27 lipca 2013

Morze *.*

Wczoraj byłam z tatą nad morzem :) Tylko na jeden dzień, bo tata jechał w sprawach firmowych a ja się z nim zabrałam. Dokładnie byłam w Ustroniu Morskim. Chodziliśmy po mieście, a potem szliśmy się kąpać :). Pogada super! Woda nawet, bo nad naszym Polskim morzem raczej nigdy woda nie będzie ciepła. Poszliśmy na pizze i do domku. Wcale nie było tak krótko, bo z Pomorza do Wielkopolski trochę jest. Jechaliśmy 5 i pół godziny do i z powrotem. Nie zgadniecie o której wyjeżdżaliśmy o 4! a o 3 wstałam :0. Prawie przez całą drogę nad morze spałam więc przeleciało ale z powrotem już tak szybko nie było. Na szczęście jadę jeszcze na wakacje do Władysławowa o czy napiszę oddzielnego posta. Nie ma zdjęć bo zapomniałam zabrać aparatu :(  Do zobaczenia papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz